본문 바로가기

Working Holiday/Australia

[호주 워홀+114] 재수 드럽게 없는 날

반응형

 

 

Unfortunately my uniform pants were stolen in the morning.
I've worn my uniforms well for 12 weeks.
I was going to change to new uniform for new restaurant.
But I lost my one pants today.
I should pay for it....
I'm unlucky...
The person who stole my pants should be careful.
I will find you.

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
어케 딱 내야되는날 도둑맞지...
방심은 금물?
건조기 앞에서 대기탈수도 없고...
어쩌라는거임 ㅋ...
아 아침부터 분노에 부들부들...

더 보기

기분 최악이에요

반응형